Febreze Freshelle Hava Temizleyici

08 Temmuz

Merhabalar 


Bugün Watsons'larda yeni satışa sunulan Febreze Freshelle Markasının Hava Temizleyicilerinden bahsedeceğim.
Watsons tarafından denemem için bir kargo almıştım ve fotoğrafı İnstagram da paylaştığımda bir sürü soruyla karşılaşmıştım. O yüzden çok gecikmeden kullandım ve sizler için yorumladım :)



Febreze Freshelle, kötü koku yok etme teknolojisine sahip. Kötü koku moleküllerini her spreyde hapsedip ve etkisiz hale getiriyor. 

Aslında Watsons içimi okudu denilebilir :) Bu ürünün daha önce reklamlarını görmüştüm balık yapılıyor evde ardından bu hava temizleyicileri sıkılıyor ve evde kimse balık yapıldığını anlamıyordu. Ben yok artık falan diyordum hatta annemle alıp denenmeli falan diyordum ki Watsons denemem için yolladı :)


Tabi evde balık yapıp deneme fırsatım olmadı ama şöyle denedim bizim evin salonunda sigara içilir ve o kokusu kalır hep bildiğiniz gibi bu hava temizleyicisinden sıktığımda anında sigara kokusu yok oluyor ve çiçeksi bir koku odaya hakim oluyor. Bunun için hemde bir fıs yeterli oluyor. Koku uzun süre de oda da hakim oluyor.



Ayrıca ben bazı kokulara karşı hassas olabiliyorum ve sürekli hapşırabiliyorum bunda öyle bir sorun yaşamadım.

Bende ki kokunun adı Beyaz Çiçekler. Bu koku sizi direk çiçek bahçesine götürüyor. Kesinlikle önerebilirim. Diğer seçenekleri : 
  • Lavanta Konforu
  • Bahar Çiçekleri
  • Dağ Esintisi
  • Okyanus Esintisi
  • Siyah Vanilya


Ayrıca arabada kullanmak içinde seçeneğiniz var bir bakın derim ;)

Ürün 300ml. Fiyatı İnternette araştırdığıma göre 9.90 TL.

Yazımı okuduktan sonra bloğumu sağ tarafta bulunan butona tıklayarak takibe alıp beni desteklerseniz çok mutlu olurum.

      



 İyi günler :)


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...