Emily Göz Kalemleri { No : 113 - 110 - 120 }

06 Temmuz

Merhabalar :)

Emily göz kalemlerini bilmeyen kalmamıştır herhalde. Hem uygun fiyatlı hemde kolay bulunuşu nedeni ile herkesin haberin vardır diye düşünüyorum. Yoksa da önemli değil yazımı okumaya devam edebilirsiniz :)


Emily markası Golden Rose markasının yan ürünü.

Ürünün yapısı çok ama çok yumuşak bundan dolayı kolaylıkla sürebiliyorsunuz. 
Ve ilk sürdüğünüz zaman da hemen rengini elde edebiliyorsunuz.


Çok fazla göz kalemi kullanan biri değilimdir. Genelde siyah eyeliner sürüp gözlerim altına renkli göz kalemlerini kullanabiliyorum.
Hatta aldığım gri rengini de eyeliner olarak kullanabiliyorum. Böyle kullandığımda doğal duruşunu çok seviyorum.


Kalıcılıkları orta denilebilir.
Waterproof olmasına rağmen çıkartırken zorluk yaşamıyorsunuz.
Eyeliner çekemeyenler için iyi bir alternatif olabilir bu kalemler sürülüşü çok rahat fakat kalıcılığı çok iyi olmadığından yanınızda taşıyıp tazelediğiniz de günü kurtarabilirsiniz.



Fiyatını merak edenlere 2 TL gibi komik bir fiyata aldığımı hatırlıyorum. Çoğu kozmetik satan mağazalarda, parfümeri gibi mağazalarda kolayca bulabilirsiniz. Bu kadar uygun fiyatına karşı denemeyenler denemek için şans verebilirsiniz.

Yorumlarınızı bekliyorum :)



Ayrıca yazımı okuduktan sonra bloğumu sağ tarafta bulunan butona tıklayarak takibe alıp beni desteklerseniz çok mutlu olurum.

      


 İyi günler :)


  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...