Farmasi Ojeler

14 Temmuz

Merhabalar 

Farmasi Markasının elimdeki ojelerini sizlerle paylaşmak istiyorum. Elimde birbirinden çok farklı 5 rengi mevcut. Normal, simli, sedefli ...


Genel olarak ojeleri değerlendirecek olursam 2. katta rengini tam elde edebiliyorsunuz. Ortada ki krem rengi hariç onu 3. katta daha güzel rengini elde edebildim.
Sürmesi rahat.
Kuruması ise anlamadığım şekilde hızlı bunu çok sevdim.
Ve kalıcılığı çok iyi çıkartırken bile asetonla zorluyor :)
Tek olumsuz yanı sanki diğer marka ojelerin kokularına göre daha da ağır geldi bana :\


Fiyatları da katalogda genel olarak 2-3 TL. 
Daha ayrıntılı bilgiyi
Farmasi İnternet Sitesi 'nde bulabilirsiniz.


Numaraları :
Yeşil : 112
Altın sarısı simli : 80
Krem rengi : 131
Mavi simli : 204


Sedefli pembe : 21

Yazımı okuduktan sonra bloğumu sağ tarafta bulunan butona tıklayarak takibe alıp beni desteklerseniz çok mutlu olurum.

      



 İyi günler :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...