Kayısı yağı ile tırnak bakımı

01 Temmuz

Merhabalar 


Bugün kayısı yağından size bahsetmek istiyorum. Kayısı yağın bir sürü yararı vardır fakat ben bu yazımda size tırnak üzerinde ki faydalarından bahsetmek istiyorum.






Bu yağı nasıl mı kullanıyorum ojelerimi çıkardıktan sonra yeni bir oje sürmeden önce mutlaka bu bakımı uyguluyorum. 
Fırsatım varsa gece sürüp yatıyorum ki böyle daha etkili olduğunu düşünüyorum
Zamanım olmadığı zamanda sürüp 5 dk kadar masaj yapıp tırnaklarıma yağı yediriyorum.

Faydaları neler derseniz tırnak etlerime bakım yaparken tırnaklarımı da güçlendiriyor.
Tırnağın etrafını çevreleyen ölü derilerin sertleşip şeytan tırnağına dönüşmemesi için bu yağı kullanabilirsiniz.
Sürdüğünüzde tırnak etlerinizi yumuşatacak ve ellerinizle geriye doğru ittiğiniz de maniküre gerek kalmadan daha bakımlı ellere kavuşacaksınız.
Ayrıca bu yağın en sevdiğim yanı beni tırnaklarım bazen böyle üstünden soyulma sorunu ile karşılaşıyorum böyle olduğunda akşam sürüp yatıyorum ve sabah neredeyse düzelmiş oluyor :)

Tırnak bakımınız da bu yağı eksik etmemenizi öneririm. Ben şu an Doa markalı olanı kullanıyorum ama hiç önemi yok  Watsons, Gratis hatta BİM gibi mağazalarında kolayca bulabilirsiniz.


Umarım yazım sizin için faydalı olmuştur. Yorumlarınızı bekliyorum.

Ayrıca yazımı okuduktan sonra bloğumu sağ tarafta bulunan butona tıklayarak takibe alırsanız beni çok mutlu edersiniz.

      




 İyi günler :)




  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...