Farmasi ~ Elegant ve Glamoure Shine Rujlarının İncelemeleri

03 Temmuz

Merhabalar :)


Bugünkü yazımızın kahramanları Farmasi markasının 
şirin mi şirin 2 ruju :)


Öncelikle Glamoure Shine serisinden başlamak istiyorum. Bende ki rengi #03
Açık pembemsi morumsu değişik bir renk tam rengini bilemedim :)
Bildiğimiz o ruj kokusu hakim.
Nem vermesi ve kalıcılığı orta. Gün içerisinde mutlaka tazelenmek istiyor.
Ayrıca gün içerisinde kuruyup topak topak durmuyor.
İçerisinde hafif ışıltılar bulunduruyor. Buda daha parlak durmasını sağlıyor.
Şu ambalaja bakar mısınız ? ambalajının şıklığına ba-yıl-dım.
Kataloğunda ki fiyatı 14.40 TL.


Bu rengi kendime pek yakıştıramadım sanki :)


Diğer seriside Elegant. Bende ki rengi #05
Bu rengi daha doğal buldum ve kendime yakıştırdım.
Nem vermesi ve yumuşak oluşundan sürülüşü rahattı.
Fakat tek sürüşte rengi tam elde edemedim bir kaç kez üstünden geçmem gerekti 
ayrıca yukarıda anlattığım seriye göre kalıcılığını da daha az buldum.
Bu ürünün fiyatı ise 11.00 TL.


Farmasi tıklayıp daha ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.

Siz hangisini daha çok beğendiniz ?
Yada daha önce bu serilerden kullandığınız rujlar oldu mu ?
Yorumlarınızı bekliyorum...


Ayrıca yazımı okuduktan sonra bloğumu sağ tarafta bulunan butona tıklayarak takibe alırsanız beni çok mutlu edersiniz.

      




 İyi günler :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...