Ali Gür Kuaför Nişantasında Ombre Deneyimim ' %100 Mutluluk Garantisi '

20 Ocak

Merhabalar 
Kısa zaman önce saçlarımda değişiklik yaptım. İnstagramdan takip eden takipçilerim çok iyi biliyordur zaten :) 
Benim için zor bir karar oldu. Sizinle burada daha ayrıntılı paylaşmak istediğim için bu yazıyı yazmak istedim. Umarım Ombre yaptırmak isteyenler için faydalı bir yazı olur.




Bundan yaklaşık 4 yıl önce bir ombre deneyimim oldu. Fakat sonuç hüsran oldu. 
Renk seçimi iğrençti ve bir hafta bile dayanamadan uçlarını tekrar kendi rengime boyattım.
O gün bu gündür ne kadar çok istesemde fotoğraflara bakıp bakıp iç geçirsemde cesaret edemedim. 

Cesaretimi bana kazandıran Ali Gür Nişantaşı oldu diyebilirim. 
Sosyal medya hesaplarından uzun süredir takip ediyordum. Hem yaptığı işleri beğeniyordum hemde profesyonelliklerinden yaptıkları işten anlayabiliyordum. 
İçeri girdiğiniz de herkes tarafından çok pozitif bir enerji ile karşılanıyorsunuz.
Herkes sizinle ilgilenmek istiyor bu da bence kendinizi değerli hissetmenizi sağlıyor.
Gidip yüz yüze görüşünce de ' Tamam ' dedim. Ve bir Ombre deneyimim benimde başladı :)

Saçlarım doğal ve kendi rengi çok güzel bir ton olduğu için diplere kesinlikle işlem yaptırmak istemiyordum. Ama değişiklikte istiyordum. Bunların sonucunda ombre'nin benim için biçilmiş kaftan olduğunu anladık. 
Öncelikle bir kuaförden beklediğim beni dinlemesi, dediklerimi önemsemesi. Hüseyin bey bu konuda tam istediğim gibi davrandı. Dinledikten sonra işlemlere geçildi. 

Tam istediğim tonlarda, doğal durabilecek bir renk ile ombre yapıldı.

İlk saçlarımı ıslak gördüğümde bu ne falan olsam da :) kurutulduktan ve tarandıktan sonra bir oh çektim :)
Tabi rengi çok beğenince mühürleme işlemi yapıldı. Bu işlem çok hoşuma gitti renk saçımda daha fazla kalacak bu sayede.
Boyama sonrası saçlarım uzundu ve uçları artık bakımsızdı. Ben çok kestirme taraftarı olmasam da Hüseyin ve Emin Beyi dinleyerek kestirdim ve şu an da çok mutluyum.
Çünkü saçlarımın uçlarına elleyince yumuşak ve daha bakımlı duruyor.



Mutluluk Yüzümden Okunmuyor mu ? :)




Ali Gür Nişantaşı 'ndan sonunda içime sine sine, aynalara baka baka çıktım.
Tekrardan ellinize sağlık, Severek kullanıyorum. 
Tüm çalışanların ilgisinden dolayı teşekkür ederim.
Ama tabi en büyük teşekkür Hüseyin ve Emin Beye :)

Siz de Kuaför arayışında iseniz Ali Gür Nişantasını bir ziyaret etmenizi öneririm. 
İnstagram : @aligurnisantasi 



Yazımı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ~ BLOGUMU TAKİP EDİN ' kısmından takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)


  • Share:

You Might Also Like

4 yorum

  1. Merhaba çok güzel olmuş bende düşünüyorum ancak ankaradayım ve her yere gidemiyorum güvenemiyorum, istanbula gidebilirsem düşünebilirim nekadar ücret ödediniz acaba bir fikir olması açısından iyi olacak benim için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Fiyat konusunda verdiğim adreslerden Ali Gür'e ulaşabilirsiniz.

      Sil
  2. Çok güzel olmuş bayıldım:) Bende saçımı daha önce hiç boyatmadım bu yüzden ombreden önce kırma yaptırıp kendimi alıştırmayı planlıyorum daha sonra ombre düşünüyorum sizinki gerçekten çok doğal duruyor :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...