Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping Top Coat ( Oje Koruyucu )

23 Ocak

Merhabalar 
Ojelerin kısa zamanda çıkması yada sürdükten sonra yattığınız yastık yorgan gibi izlerin olması sorunlarına artık çözümümüz ' Top Coat ' lar.
Artık herkesin elin altında bulunuyor. Bir çok markanın bir çok seçeneği bulunuyor.
Bugünde sizlere Rimmel London markasının bu Top Coat 'u hakkında yorumlarımı sizlerle paylaşmak istiyorum.



 ' Top Coat ' lar ojelerinize son kat olarak uyguluyorsunuz.
Ojelerinize bir parlaklık sağlıyor ve kalıcılığını arttırıyor.
Fırçanın kalın oluşu uygulamada bence kolaylık sağlıyor. Tek seferde uygulama yapmanızı sağlıyor.
Tırnağınıza 3 boyutlu bir efek vermeyi vaad ediyor. Tabi bu nail art yapayı sevenleri daha çok tatmin edecektir. Yaptıkları desenleri daha belirgin yapacaktır. Sade oje sürüyorsanız böyle bir özelliğe ihtiyacınız yok.

Gelelim beğenmeme sebeplerime :
Bence top coat görevini çok yerine getirmiyor. 2 gün sonra ojelerim soyuluyor. Zaten 2 kat sürdüğümde de bu kadar kalıcılık oluyor.
Ayrıca resimde ne kadar net bilmiyorum ama (oklarla göstermeye çalıştım ) bu top coat sürdüğüm ertesi gün tırnaklarımda hep böyle çizgiler oluşuyor ve bu beni çok rahatsız ediyor.
Dediği gibi 6 güne kadar parlaklık belki sağlıyor ama kalıcılık sağlamıyor.


Benim için tek artısı parlaklık vermesi ama bunu normal bir parlatıcı oje ile de bunu sağlayabilirim.
Vaadlerini yerine getirmediği için bitince tekrar almayacağım ürünler arasına girdi maalesef !


Benim yorumlarım bu şekilde. Umarım sizin için faydalı bir yazı olmuştur. 
Fiyatı tam hatırlamıyorum fakat 5-6 TL gibi bir fiyat aklımda kaldı.

Sizin bu ürün hakkında görüşleriniz nasıl ? Benim gibi sorun yaşayanlar oldu mu acaba ?

Ayrıca aklınıza takılanları, sormak istediklerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz :) Elimden geldiğince cevaplamaya çalışacağım.

Yazımı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ~ BLOGUMU TAKİP EDİN ' kısmından takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. Kalıcılığı artırmada gratislerde satılan nk topcoat gerçekten başarılı,tavsiye ederim.Bu arada gerçekten çok uzun süredir sıkılmadan okuduğum bir blogunuz var bende blog açtım bir göz atarsanız çok memnun olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an onu deniyorum. Şimdilik memnunum. Biraz daha kullanıp yorumlarımı paylaşacağım burada :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...