Günün ojesi ~ Son Moda ' Mor ' #3

15 Ocak

Merhabalar
Makyajlarda olduğu gibi tırnaklarda da bu seninin rengi mor ve tonları !
Bende uzun zamandır kenarda duran sürmeyi unuttuğum mor ojelerimi gün yüzüne çıkardım.



Bugünde tercihim Pastel markasının #18 numaralı ojesinden yana oldu.


Pastel ojelerini her zaman çok severim ve tercih ederim.
Bu rengi tek katta çok açık - 2. katta tam mor ( resimde gördüğünüz ) - 3. katında daha da koyu bir mor rengini alıyor.
2. katta ki rengini ben daha çok seviyorum ve tercih ediyorum.
2. katta kalıcılığı gayet iyi. 


Kuruma hızı ve sürümü normal. 



Renge resmen bayıldım ! Peki Siz bu rengi nasıl buldunuz ?

Ayrıca yazımı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ~ BLOGUMU TAKİP EDİN ' kısmından takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...