Beauty Essentials ~ Yüz Temizleme Cihazı Hakkında İzlenimlerim

19 Ocak

Merhabalar 

Uzun zamandır yüz temizleme cihazlarından istiyordum. Clarisonic, braun markasının yeni çıkardığı ürünler arasında gidip geliyordum. Ve öğrenci olduğum için de bu paralı vermek istemiyordum. 
Watsons ocak ayı kataloğunda bu ürünü görünce çok mutlu oldum hemde uygun fiyatlı oluşu beni havalara uçurdu. İnstagramdan takip edenler bilir hemen sizinle de paylaşmıştım. 




Ürünün indirimsiz fiyatı 70 TL. Eğer 30 TL alışveriş yaparsanız 40 TL ye alabiliyorsunuz.
Aslında 2si de aynı hesaba geliyor :)
Haftasonu erkek arkadaşımın alacakları da olunca hemen indirimli haliyle bu cihazı aldım :)

Cihaz küçük pembiş bir kutunun içinde bulunuyor. Küçük olması bence bir avantaj çünkü seyahatlarda tam çantaya atmalık.
Kutunun içinden cihaz ve 3 ayrı başlık çıkıyor. 


Bunlardan 2 si yüz temizliğinde kullanılıyor. 2 tane olma sebebi biri yedek olarak konmuş. 
Bu yumuşak fırça; gözeneklerinizde ki yağı, makyajı ve kirleri temizlemeye yardımcı oluyor.
Diğer başlık ise silikon fırça; nazikçe masaj yaparak cilt tonunun ve yapısının görünümünü düzeltmeye yardımcı oluyor.


Cihaz pil ile çalışıyor. Piller aldığınız da kutudan çıkmıyor. Sizin ayrıca almanız gerekiyor.
Cihaz pille çalıştığı içinde ıslak elle ve duşta kullanmamanız söyleniyor.
Cihaz tüm ciltler için uygun. 
2 adet hız ayarı var.


Uygulamaya gelince 
İstediğiniz fırçayı önce cihaza takıyorsunuz. Ardından cildinizi ve fırçayı ıslatıyorsunuz. 
Yüz temizleyicinizden ister elinize çok az miktar alıp cihazın fırçası ile köpürttükten sonra cildinize uygulayın, isterseniz ıslattığınız fırçaya temizleyicinizden uygulayarak cildinize uygulayın.
Ama tercih edilen ilk seçenek. Ben ikisini de uyguluyorum.
Uygulama sırasında ben hep düşük hızda uyguladım. 
Günde 2 defa uyguladım. Sabah ve akşam cilt temizliğimde kullanıyorum. 
Akşamlarımı makyajımın kabasını alıp cihaz ile temizliyorum. Temizleme başlığı sapsarı oluyor resmen. Cildimi temizlediğini resmen farkediyorum.

20 sn ; alın, burun, çene
10sn ; yanaklara uyguladım.
Toplam 80 sn ' de daha sağlıklı daha temiz bir cilde kavuşmuş oluyorsunuz.
Bu tür yüz temizleyiciler elinizle temizlemeye göre daha fazla kiri ve makyajı cildinizden çıkarır.
Tam bir haftadır anlattığım gibi uyguluyorum. 
Burun kenarlarımda oluşan pütürleri tamamen bitirdi.
Yalnız yüzümde en hassas bölgem çene bölgemdir. İlk kullandığım günler herhangi bir sorun yaratmamıştı. Fakat son günlerde soyar gibi değişik bir hal aldı ve canımı yakmaya başladı artık. Çene bölgeme ellediğim zaman çok acıyor 1-2 gündür. 
Uzun bir zaman çene bölgeme uygulamamaya karar verdim.
Silikon başlığı ise peeling uygulamalarım sırasında kullandım. Uygularken cildiniz karıncalaşıyor değişik bir his oluyor :) Ama ardından yumuş yumuş bir cilde kavuşuyorum. Bu başlığı da haftada 2 kez kullanıyorum.
Şu anda hem pozitif hem negatifim bu cihaza karşı. 

Yalnız şöyle bir sorun var kutuda yedek temizleme başlığı var. 3 ayda bir bunları değiştirmemiz söyleniyor kullanma kılavuzunda. 2 sini de kullandıktan sonra yeni başlık almak istersek nasıl elde edeceğiz bu önemli bu sorun. Umarım Watsons bunu da düşünmüştür.

Benim yorumlarım bu şekilde. Bu cihazı merak ediyorsunuz Watsons mağazalarından bulabilirsiniz. Ama cildiniz çok çok hassassa uzak durun bence !




Aklınıza takılanları, sormak istediklerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz :)

Yazımı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ~ BLOGUMU TAKİP EDİN ' kısmından takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)


  • Share:

You Might Also Like

14 yorum

  1. güle güle kullan :) ben de şu sıralar bunları inceliyorum. clarisonic ve braun arasındayım. döner başlıklı olmasının kötü etkisi olur mu ki? clarisonicçiler bu noktaya değiniyorlar da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Sanki döner başlıklı olması yüzü daha çok yıpratıyor. Titreşimli olması daha iyi olabilir :)

      Sil
  2. cilt uzmanları pek tavsiye etmiyorlar bunu cildi yorması açısından o nedenle bir türlü elim gitmedi benim de ::-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audreyy sen ne tavsiye edersin ya alıcam bi cihaz ama kararsız kaldım çok. clarisonic iyi bi yatırım mı olur ki? ama braun hem daha ucuz hem epilatörü de var :)))

      Sil
    2. braun'u Görkem kullanmıştı sanırım memnun kalmış ben dediğim gibi hem çok gerekli bulmuyorum hem de cildiyeciler yorar cildi dedikleri için pek yanaşamadım eksi usul konjac yetiyor bana :-))

      Sil
    3. Merhaba;
      Başarılı bir inceleme olmuş...Blogumu yenı açtım destegınızı beklıyorum lütfenn:)
      http://pinolimakyaj.blogspot.com.tr/

      Sil
    4. Merhaba;
      Başarılı bir inceleme olmuş...Blogumu yenı açtım destegınızı beklıyorum lütfenn:)
      http://pinolimakyaj.blogspot.com.tr/

      Sil
  3. Gözenekleri çok fazla derinleştirmiyor mu normal fırçalar bile kendiniz yaptığınızda çok gözenek açıyor hatta watsonsda çalışan bi bayan bana yüzünüzü temizlerken bu fırçalarla temizlemeyin çok gözenek oluşturur dedi, temizliyor ama çok fazla gözenek oluşturuyor buda cildinizi delik delik gösteriyor. Birde bu elektronik bir cihaz olunca benim elim gitmiyor açıkçası.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözenek problemim çok fazla olmadığı için böyle bir sorun yaşamadım. Ama tabi uzman kişilerden bilgi almak lazım.

      Sil
  4. kontrolün bende değil de elektronik bir cihazda olması fikri bana kötü geliyor nedense ama derinlemesine temizlik fikri de bir o kadar güzel. Clarisonic için bir süre daha düşüneceğim sanırım:)

    YanıtlaSil
  5. ben de kullanıyorum bu üründen çok memnunum :) fakat uzun süreli kullanım sonucunda yüzmü aşırı kururttuğundan haftada bir veya iki kere kullanmam yeterli oluyor

    YanıtlaSil
  6. Sağlık açısından çok tasvip edilmesede ben çok memnunun uzun süredir kullnıyorum.

    YanıtlaSil
  7. Hiç kullanmadım sanki çok can acıtırmış gibime geliyor

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...