Garnier ~ Makyaj Temizleme Sütü | Normal ve Karma Ciltler İçin |

13 Ocak

Merhabalar 
Bugünkü yazının konuğu Garnier markasının Makyaj Temizleme Sütü...

Makyaj temizleme sütü olarak daha önce Bebak markasının acıbadem sütünün kullanıyordum.
Bebak markasından aslında çok memnundum. 3-4 şişe bitirdim herhalde diye hatırlıyorum. Başka ürün demek için Garnier Makyaj Temizleme Sütünü bir indirim sırasında alıp kenara koymuştum. Bebak bitince bu ürünü denemeye başladım.

Garnier Makyaj Temizleme Sütü


Ürün;
Normal ve karma ciltler için. Hassas ciltlerin kullanımına da uygun.
Yüz ve göz makyajınızı temizleme de kullanabiliyorsunuz.
Yağlı bir his bırakmaz deniyor. 
Suya dayanıklı makyajı bile etkili bir şekilde çıkartacağı söyleniyor.
Temizleme işlemi sonunda ciltte ki kiri temizler ve yumuşaklık verir deniyor.


Yorumlarıma gelirsek;
Ürünü neredeyse bitmek üzere. Cildimde herhangi bir problemle karşılaşmadım.
Çiçeksi bir kokusu var. Rahatsız etmiyor kokusu bence.
Yüz makyajımı temizlerken bir pamuğa döküp yüzümü siliyorum, sildikten sonra pamukta sanki tüm makyajımı çıkarmış gibi duruyor fakat yüzümde hala makyaj kalıyor. Bir pamuk kesinlikle yeterli olmuyor. Anca 3 pamukla neredeyse ten makyajınızın tamamen çıkıyor.

Göz makyajınız da kesinlikle denemeyin ! Deli gibi yakıyor.

Yağlı bir his bırakmadığı söyleniyor ama bende yıkama hissi bırakıyor. Yıkadıktan sonra evet nemli yumuşak bir cilt geriye bırakıyor.

İçerik

Benim için çok başarılı bir ürün olmadı. 
Beklentilerimi karşılamadığı için bir daha tercih etmeyeceğim.
Ama siz makyajınızım kabasını almak için kullanacağım, ardından zaten derinlemesine temizleyeceğim diyorsanız sizin için yeterli bir ürün olacaktır.

Siz bu ürünü denediniz mi ? Yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim :)


Aklınıza takılanları, sormak istediklerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz :)

Yazımı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ~ BLOGUMU TAKİP EDİN ' kısmından takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...