Emily Dudak Kalemi #211

30 Ocak

Merhabalar 
Dudak kalemleri düzgün görünümlü bir dudak için ruj uygulamadan önce şart !
Ama ben ayrıca dudak kalemlerini direk tüm dudağa uygulayarakta çokça kullanıyorum. 
Bugünde öyle bir ürünü size anlatacağım. 

Bu sene bildiğimiz gibi ' Nude Dudaklar ' çok moda.
Gerek ağır bir göz makyajında, yada günlük hayatta çok rahat kullanabilirsiniz. 
Nude dudakların doğal görüntüsüne bayılıyorum !
Emily Dudak Kalemi #211


Emily markasının bu dudak kalemini de şans eseri almıştım. 
Ama şimdi elimden düşmüyor diyebilirim. 
Yapısı aşırı aşırı aşırı yumuşak. Bundan dolayı sürümü de çok rahat.
Kalıcılığı orta. Fiyatına göre performansı harika. 
İster direk dudağınıza ister nemlendirici üstüne de uygulayabiliyorsunuz.
Benim en sevdiğim yanı mat duruşlu oluşları ! Ben pek parlak dudak insanı değilim galiba :)

Hem mat duruşlu hem de nude daha ne olsun :)

Emily Dudak Kalemi #211

Emily markasının daha önce göz kalemlerini kullanıp çok memnun kalmıştım.
Dudak kalemini de çok beğendim. Bir ruja 50 Tl den daha fazla verip 1 saat bile kalmadığını gördükten sonra bu kalem 2.25 TL sonuna kadar hak ediyor.
Hala denemediyseniz gördüğünüz yerde şans vermelisiniz. 

Sizin Emily Dudak Kalemleri hakkında yorumlarınız nasıl ? 
Bu rengi nasıl buldunuz ?

Aklınıza takılanları, sormak istediklerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz :)

Yazımı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ~ BLOGUMU TAKİP EDİN ' kısmından takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. Dudak kaleminde emily ve essence fiyat-performans açısından gerçekten başarılı markalar :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...