Günün ojesi ~ Ojelerimin arasında belki de EN sevdiğim * #4

21 Ocak

Merhabalar
Bir günün ojesi yazısı ile daha karşınızdayım :)
Bu sefer çok doğal bir ton kullandım tırnaklarımda ..


Note kozmetik markasının hiçbir makyaj ürününü denemedim.
Fakat ojelerini deneyip çok başarılı bulduğumu söyleyebilirim.
Fırça yapısı çok güzel. Kalın bir fırçası var tek dokunuşta tüm tırnaklarınıza sürebiliyorsunuz.


Rengini tek katta asla vermiyor. 2. katı mutlaka yapmanız gerekiyor. 
Benden size şöyle bir tavsiye tek katı az 2. katı yoğun sürerseniz çok güzel bir görüntü elde ediyorsunuz.
Kuruma hızı ve kalıcılığı normal. 

Bendeki rengi 51 numara adı virgin !
Renk tam krem rengi bence.
Kesinlikle herkeste olması gereken bir renk diye düşünüyorum.
Kısa-uzun tırnak farketmez tırnakları harika gösteriyor.


Kesinlikle tavsiyemdir. T-shop mağazasından almıştım. Ama YKM'lerde de bulabiliyorsunuz.
Fiyatı 2.50 TL.

Benim favori renklerimden ! Peki Siz bu rengi nasıl buldunuz ?


Ayrıca yazımı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ~ BLOGUMU TAKİP EDİN ' kısmından takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...